Bijna is het zover!

19 juni 2014

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger

Nog 10 nachten slapen en dan begin ik aan mijn ruim 25 uur durende reis naar Mombasa in Kenia. Op maandag 30 juni in de vroege avond vlieg ik vanaf Düseldorf naar Frankfurt (een korte tussenstop), van daaruit naar Addis Abbaba (hier heb ik een tussenstop van 7 uur) en dan naar Mombasa.
Het nieuws schrijft, zoals jullie waarschijnlijk al wel gelezen hebben, de laatste weken veel over de terroristische aanslagen en andere onrusten in Kenia. Deze maken me natuurlijk wel wat angstig, maar tegelijkertijd voel ik heel sterk dat ik hoe dan ook wil gaan. Ik ben alles rondom deze reis al aan het voorbereiden sinds januari en dat ga ik niet zomaar van me laten afpakken! Bovendien verblijf ik op relatief veilige plek, in die zin dat het huis beveiligd is.

Nu is het nog even focussen om mijn laatste tentamens, de laatste inentingen halen en dan is het inpakken en vertrekken! Ik tel de dagen af...

Ik hoop dat ik daar regelmatig met jullie kan delen wat mijn belevenissen zijn en hoe alles verloopt.

Bedankt nogmaals allemaal voor jullie gulle bijdragen, tips en bemoedigingen!

Als jullie nog tips hebben voor mijn lijstje "Ik ga op reis en neem mee...", zet die dan in de reacties hieronder!

1. Reislogger:
    2 juni 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ad en adri:
    22 juni 2014
    Ja, bijna is het zo ver. Fijn om nu je te kunnen volgen. Heel veel succes met je tentamens en dan....spannend hoor!
    We leven met je mee.
    Veel liefs Adri en Ad
  3. Saskia:
    Lieve Irosha,

Ik vind het zo spannend voor je en heel stoer moet ik zeggen. Zal nu al blij zijn als je veilig op je plaats van bestemming bent!

Heel veel liefs en ik bel je voor je vertrekt.

Tante Sas
  4. Nele Sturtewagen:
    Lieve Irosha,
    Van harte een heerlijke en leerzame reis !
    Wat fijn dat we je belevenissen hier kunnen volgen.
    Ik duim !
    Warme knuffel
  5. Nele Sturtewagen:
    Lieve Irosha,
    Van harte een heerlijke en leerzame reis !
    Wat fijn dat we hier je ervaringen kunnen volgen.
    Warme knuffel en zorg goed voor jezelf !
    Nele
  6. Soetkin:
    Dag Irosha,
    Een heel leerrijke reis gewenst! Heel moedig ook dat je deze reis onderneemt! We zien uit naar je verhaal!
    Soetkin en Jan Baptist
  7. Irosha Driessen:
    23 juni 2014
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal!
  8. Syra:
    24 juni 2014
    GO GIRL! Ga je wel missen hoor (;
  9. Ted Polderman:
    16 juli 2014
    Dag Irosha,
    Leuk om je reisblog te lezen. Wat goed dat je je verlangen volgt om naar Kenia te gaan, en je niet laat weerhouden door het geweld dat daar nu plaats vindt. Ik ben benieuwd naar hoe het je zal vergaan.
    Hartelijke groet, Ted Polderman